Adverteren werkt!

bruisende samenwerking

Bruisende Samenwerkingen Holland Casino Breda

Bruisende Samenwerkingen Holland Casino Breda

21-09-2020

Holland Casino Breda is een van de grootste en mooiste casino's van Europa. De eeuwenoude geschiedenis van deze locatie, een voormalige Kloosterkazerne, maakt het casino erg speciaal. Veiligheid staat voorop. In de huidige omstandigheden moet je van tevoren via de website reserveren en een favorites card meenemen of aan laten maken. De gastvrijheid is echter als vanouds. Holland Casino Breda is elke dag geopend van 12.00 tot 04.00 uur en op vrijdag en zaterdag tot 05.00 uur. Het restaurant is elke dag geopend tot 01.30 uur.

‘Less is more!’

Cindy Roelandt werkte ooit zelf als franchisnemer bij ’s-Hertogenbosch Bruist. Ze had zelf ervaren wat het magazine in deze regio deed, dus toen ze twee jaar geleden aan de slag ging bij Holland Casino Breda, was de keuze snel gemaakt om maandelijks te adverteren in 12 magazines, waaronder Breda Bruist. “Voor ons is het doel vooral om onze zichtbaarheid te verbeteren.”

“We richten ons met name op mensen die houden van uitgaan en luxe”, vult Cindy aan. “De uitstraling van Bruist, een mooie glossy die te vinden is op allerlei plekken in de stad, past daar perfect bij. Een goed beeld doet meer dan 1.000 woorden dus het helpt dat het magazine er sowieso al aantrekkelijk uitziet.”

Online én offline

“We wisselen een algemene advertentie af en toe af met een interview met medewerkers van het casino en een puzzel. Zeker op de persoonlijke verhalen en de puzzel krijgen we altijd veel reacties, het is leuk om op die manier de interactie op te zoeken met de lezers. Ik geloof in een mediamix. Als casino maken we gebruik van een combinatie van online en offline media om onze doelgroep te bereiken. In deze tijd is print nog steeds een waardevol onderdeel daarvan en daar komt Bruist voor ons om de hoek kijken.”

Flexibiliteit

“Vanuit onze ervaring kan ik Bruist zeker aanraden. Het magazine biedt volop mogelijkheden; van een standaard advertentie tot een recept of een actie. Mijn advies is wel om je boodschap rechtstreeks te richten op je doelgroep, dan haal je er het meeste uit. Less is more.” Over de samenwerking an sich is ze heel tevreden. “Ook in deze lastige tijden denken ze met ons mee. We mogen momenteel bijvoorbeeld niet adverteren als casino. Het was geen enkel probleem om die maanden gewoon achter ons contract te plakken. Die flexibiliteit is er.”

Delen